Que M :)

Salam semua~! Wah.. Hari ni aku rasa berSEMANGAT betul la! Tak tau la kenapa.. Haha.
Hari ini aku nak kongsikan pengalaman aku semasa menjadi Que M :)


Hari ini, baru first time aku rasa semua cikgu sekolah aku nampak comel sangat-sangat :3 *BODEK*
Sebab aku dapat keluar hari ini :D. Outstation selama 4 jam dekat Komplek Kampung Pandan. Alah, Jadi Que M jek untuk sukan tara sekolah. Tapi datang keluar jugak kan? Hehe!
Okey, ramai jugak la kawan aku yang lain join jadi Que M ni. Malas nak belajar~~  haha.
Then, cikgu  pecahkan  kitorang kepada 3 group. Ada yang kena jaga bahagian lontar peluru,lompat jauh dan larian.
Aku dapat bahagian larian. Tugas aku SENANG sangat-sangat cuma kena tangkap dan ikut pelari yang dapat no 4.  Lebih kurang macam STALKER la :) Tapi, tak susah kan.? Ermm..


Sepanjang aku kat sana, aku dapat gurau-gurau dengan cikgu, dengar cikgu mengumpat,borak-borak,bagi sokongan dekat rumah sukan.Lawan jerit dengan cikgu rumah sukan lain, mengutuk rumah sukan lain,tengok budak hampir pengsan lepas lari erm.. ramai, bagi bantuan, usik-usik cikgu, tengok ada sorang pakcik  menari  lepas jogging, dengar cikgu melawak,dengar cikgu mengutuk pelajar, dengar pelajar pulak mengutuk cikgu and macam-macam lagilah..! :)


Hah, Tadi ada satu kumpulan atlet yang share stadium dengan sekolah aku. Perghh.. aku cakap diorang bapak ah..laju gila lari, lompat pun nampak macam terbang! Dasyat gilaa~~ :D..
Ermm.. rasanya tu jek la, ah, aku dah terlupa yang aku dah mengumpat fasal seseorang lepas balik sekolah. Siapa dia ek?  hehe..


ALHAMDULILAH YA ALLAH, FOR GAVE ME A GREAT DAY TODAY! :)

No comments:

Post a Comment