Err.. Betul ke blog aku?

Salam semua! I'm back baby! Haha..
Dah sebulan aku tak usha blog aku, haih bz lah..Erm, maklum la raya kan? hehe,
Owh sebelum aku mulakan apa-apa, terlebih dahulu aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua pembaca-pembaca blog ini. :) Dan tahniah juga atas kemenangan kita dalam menunaikan puasa selama sebulan.. :D

Haha, memandangkan lama aku tak buka blog ni, tiba-tiba hari ni iaitu 7 September 2011 aku terdetik nak buka blog. Dah log in, then aku pun clik view blog. lepas beberapa saat, aku dapat la tengok blog aku. Erk! "Hodohnya blog aku ni!!" ini ayat yang 1st sekali terkeluar dalam mulut aku. RENOVATION IS NEEDED! So, aku rasa aku nak tukar semua yang ada kat dalam blog aku ni. Tapi aku tak tahu la bila. Haha, sengal but anyway  i will try my best to change it. Wish me luck guys :)


is In  process

No comments:

Post a Comment