Sky Of Love..

Salam semua! Konnichiwa! :) Huhu, gamowa jojukarista "Sky Of "! <----( Subtitle dia ialah mempersembahkan "Sky Of Love!") Okey, bahasa Jepun tu aku tipu jek. =.=" hehe.. But anyway, bukan bahasa jepun yang aku nak kongsi ni tapi ini                                               


Cerita ni aku tengok tahun lepas rasanya, and this a really good movie. Boleh di kateogorikan sebagai Best Movie. Before that, biar aku kasi tau dulu.. Sebenarnya, movie Kaizora, *Kaizora ni maksudnya Sky of Love* ini ada dua movie. Satu movie panjang and satu movie pendek. (Aku tengok pendek punya :)).So, aku komen yang aku tengok je la. First time aku tengok cerita ni, air mata aku ni asyik jatuh je. Meleleh habis.! Must Watch!! "The movie that made 11 million people cry in Japan.You. Must. Watch. It."
Dari segi berapa, aku kasi 4/5! :)
Jom kita tengok sedikit trailer dia ya!^^

Menarik bukan?

Mempersembahkan sebuah kisah cinta yang paling manis, banyak suka dan duka serta meluluhkan hati~ Berminat? Tontonnya di SINI :) Sekarang!


Layan juga ini!

Aww, sweet moment~!



Pertemuan :)

Mika:

Hiro:

Hiro: Where do humans go after they die?
Mika: Heaven.
Hiro: I want to be the sky. So I always know where you are.
Mika: Like a stalker. [Hiro smiles]
Mika: Clear skies will mean you are happy. Rain will mean youre
  crying. Sunset means you are embarrassed. Night will mean you are
  gently holding me.

No comments:

Post a Comment