Ini Cerita Najwa .: Astagfirullah!

Astagfirullah!




Aku tahu benda ini dah lama, tapi aku sebagai sorang umat Islam.. tetap akan menyebarkan benda ini untuk disebarkan kepada saudara-saudara Islam aku yang lain.  Aku nak diorang tahu, betapa teruknya orang kafir meletakkan agama kita di tahap yang paling hina bagi mereka.

cuba tengok bertapa bangganya dia mempamerkan "hasil seninya" ini.  Dajjal sapa yang buat. HUH!

Seterusnya,
Jahil tentang Islam. Tanpa dia sedar dia telah menghina Al-Quran.

Kedajallan kafir yang lain.. Korang tengoklah bertapa kejamnya diorang buat macam nie pada Al-Quran. Iaitu kitab suci yang diturunkan oleh Allah dan menjadi panduan kepada umat-umat Islam!
Diletaknya Alkohol.
Kasut atas Al-Quran?

Ditembaknya Al-Quran ni

ASTAGFIRULLAH! YA ALLAH!! Sakitnya mata,hati aku melihat semua ini!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang doakan saya dapat 9A! :D :

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen