One Week to GO!

 
Yeah! Exam aku nak habis!!

image

Lagi SEMINGGU~!!


image
Oh tidakk! >.<"


 Walaupun exam nak habis, tapi aku dapat rasakan ada something bad.. iaitu AURA-AURA KEPUTUSAN EXAM yang TERUK akan keluar.. Aku dapat rasakan sebab petang tadi kat sekolah, cikgu bm aku bawak kertas karangan and aku ternampak markah untuk rumusan aku adalah 18/30 jek.!
Lagi satu yang paling teruk ialah aku tak sempat siapkan KARANGAN!! 
About 5 hari selepas kita orang exam, cikgu math aku pulak kasi stress kat aku bila dia pulangkan kertas untuk check markah. And apa yang kelakarnya, markah aku cuma 31 jek! Serius, masa dapat kertas ,reaksi aku macam ni..

image


Aku betul-betul tak boleh terima.. Pastu, karangan Bi aku pulak dahla macam budak-budak, rasanya budak punya lagi better lagi dari aku. Ahh! Malas laa aku  nak fikir lagi! Haii, memikirkan keputusan exam tu nanti membuatkan aku rasa macam nak..


Sebab aku dah terbayang dah macam mana muka mak aku bila dia tengok result aku nanti..

image

And Aku pastinya akan..
image

No comments:

Post a Comment