:) Saya jumpa awak lagi..

:) Happy gila aku hari ini! Kenapa? Sebab aku dapat jumpa seorang laki ni. Uww, sangat comel~~ Hey, tipulah kalau aku cakap aku tak berminat langsung. Lebih-lebih lagi, aku ni sekolah perempuan. Mestilah sangat berminat. hehe. *miang-miang*
Hari ni aku dah terserempak dengan dia untuk kali kedua kat dalam bas. First time aku jumpa dia time aku nak pergi raya dekat rumah kawan aku.And time tu,dia tengah tidur dengan kawan dia. Kebetulan pulak Aku dengan kawan aku  duduk dekat depan dia. So, kitaorang dapat tengok muka dia dekat-dekat. HAHA. Memang best giler la~ And disaat itulah, aku dengan kawan aku mula menyukai si dia ini.. Tapi, rasanya kawan aku lagi suka dia kot, aku setakat minat gitu-gitu je la. Haha,boleh pulak kan?

asian, boy, glasses, joon, ulzzang
Gmbr hiasan.

Oh, hari ini pun aku jumpa dia, and apa yang kelakarnya.. Aku dengan kawan aku duduk kat belakang dia pulak. HAHA. Kitorang memang sengal. & hari ini dia balik sorang. Kawan dia takde and dia pulak still tidur.
But, who care right? Hehe, janji dapat jumpa dia dah cukup kan?  Tu,  bagi aku la.. tapi,kawan aku.. aku tak tau la pulak. =,=" 
Anyway, aku ada satu wish jek..iaitu aku cuma nak kawan dia.. Tapi, kalau Allah jodohkan aku dengan dia, EHEM..  AKU lagi SUKA! XD Haha! 


image
Oh No! Gatalnya aku~~!  TAK MUNGKIN AKU MACAMNIE!!

No comments:

Post a Comment