I'm still new :)

Salamm!


Hello peps..! Okey, hari ni mama aku baru beli gitar~~ Wah excitednya! Aku sebenarnya dah lama nak belajar main gitar dengan piano. Tapi nampaknya aku dapat belajar main gitar je la. Erm, takpe.. Sekurang-kurangnya aku dapatlah jugak belajar salah satu daripada tu kan.? Bertuah la jugak kiranya, daripada tak dapat apa-apa. Kann.. So, Alhamdulilah.

Lepas beli gasak aku kerjakan gitar tu, tengok tuto kat youtube. Tapi hampeh satu benda pun aku tak faham. Huhu.. Sedihnya...

Mulanya aku ingatkan senanglah kan nak belajar cord, cara pegang and so on la kan. So, dengan berlagaknya aku pun..


Yes
Yes!Senangnya~~! tak yah nak susah pala otak main!

 Dengan poyo's nya aku pun cuba..


Aku dengar dia punya, and bandingkan..Lama-lama aku dengar punya langsung.. Tak sama! Sumbangg!! Hancuss! 
Frustrated
Arghhhh! Frusttt! :(

No comments:

Post a Comment