Awak, awak,awak..

Awak? Awak? Apa benda yang sampai berawak-rawak ni? Cucite, cucite? Haha..
Okey, aku ada story mory to tell ya~ *Wah excited gila nak cerita ni*..
Erm, 1st at all aku malas la nak tulis keseluruhan, so aku just terus ke part "Aku dengan Si Dia ea?"




*Ching* ada lencana Kadet Polis jatuh, aku terperasaan so aku pun..

A(aku)    : Awak,
B(si Dia) : (.....)
A            : Awak,awak..?
B            : (......)
A            : Awak.Awak.Awak.Awak.Awak.! *dah datang dekat*
B            : (.....) ?
A            : Ehem-ehem, awak.awak.awak.awak.awak >.<"
B            : (....)??

Sampai la ke satu tahap tu aku terpaksa menggunakan barey aku untuk cuit belakang dia dan menunjukkan bahawa lencananya sudah terjatuh. =,=" Kawan-kawan aku yang menyaksikan scene tu ketawakan aku sambil memerli "awak,awak,awak". Haissh.. Al kisah.. Tapi, at least niat aku baik.  bagitau yang lencana dia dah terjatuh, kalau tak bagitau kang lagi susah dia punya barang hilang. Betul tak? * Err, perlu ke aku ambil berat ni, ishh ni dah melebih =,=""* haha..

No comments:

Post a Comment