Ceaser dah kenal siapa aku!

Salam semua! How are u today guys? Chewaaah, berspeaking-speaking! Malu la nak speaking, BI hancuss la.. hehe :D

Oh, yea.. Korang mesti tertanya-tanyakan siapa Ceaser. Alahh, aku tau lebih-lebih lagi kalau perempuan. Mesti akan tanya "Mat Saleh ke?", "Hensemm ke?" kat dalam HATI. Elehh, kantoii.. Aiceh, nak cover lak. :D
Sorry yea girls, I terpaksa memusnahkan bayangan jejaka yang berada kat dalam fikiran korang tuu. Sebab sebenarnya Ceaser nie bukanlah seorang manusia, cuma seekor

SUGAR GILDER yang comel! hehe..
Sebenarnya Ceaser nie dah berapa bulan dah duduk gan aku, tapi tak baik-baik jugak dengan aku. Menyampah! Harap jea muka comel tapi sombong. Pegang sikit "ngekngekngek" (bunyi dia bila dia marah).
Pastu yang paling aku tak tahan sekali, bila aku pegang je dia.. Dia mesti akan buang hadas kecil dia tu, kalau wangi takpe la jugak tapi ni x! Erm, bau =,=".  Tapii Tuu, cerita dulu.

Sekarang, aku dengan dia dah okey. Bila aku panggil nama dia jek, dia terus keluar. Mesra la jugak dengan aku sekarang. Siap main gigit2 jari lagi dia dengan aku. Ahh, sukanyaa! :D
But,anyway.Hubungan aku dengan Ceaser takde la sebagus mamat ni.



Bestkan? Arghhh. JELOUSNYAAA! =,="
Sorry, i'm not in the mood.(alahh, emo gila kot!)hehe:D

No comments:

Post a Comment