Luahan hati.

Apabila hati ini dilukai,
Hanya tuhan saja yang mengetahui.
Apabila hatiku disakiti,
Ku dapat meluahkannya..
Hanya di dalam mimpi.

Kau kata..
hati kau itu disakiti dan dilukai,
Di atas semua perlakuanku selama ini.
Kau tak tertahan lalu kau mencaci diriku.
Tanpa rasa bersalah, dan terus kau berlalu.
Apa salah ku? Sehingga ku di perlaku sebegini?

Aku sedar..
Aku ini bukan manusia sempurna.
Seperti yang kau harapkan..
Yang bisa memahami dan mengetahui segalanya.

Ya, benar.
Aku bersalah atas segalanya.
Kerana tidak pernah mencuba untuk menjadi sahabatmu yang sebenar,
Tapi, kau tak layak untuk menghukumku sebegini rupa,
Kerna kau juga tidak sempurna!

Aku berasa bersalah di atas perbuatan ku,
Aku juga telah mencuba sedaya upaya,
Membuat kau gembira,
Walaupun aku tahu yang akhirnya..
Aku pasti terluka.

*This is 4 for someone special in my life,and  it feel so pain when this person act like i'm the one who made all this stupid mistake.And fine, buat lah sesuka hati awk, i don't even care about u anymore! I'm so tired and sick 4 all this shit thing! Goodbye!*

1 comment:

Balqis Maizah said...

are u sure?? u dun even care about the person?? erm..try lah slowtalk ngan dia..maybe dia ada masalah peribadi..dan ingat dia juga adalah telah membuatkan hidup anda berwarna warni..so..dun simply lah forget the person..maybe theres sumthing wrong happens..

Post a Comment