Transformer!

Salam semua! Muhahaha, aku dah pergi tengok cerita "Transformer Dark of The Moon". Jeles tak? Kannn?
Hahaha, takpe korang yang tak tengok lagi tu jangan la jeles-jeles sangat eh, tak dapat tengok kat wayang, beli cd cetak rompak pun jadilah asalkan dapat tengok.. yea tak?



Okey, cerita transformer kali ini boleh tahan la, lepas aku tengok aku boleh kasi 3/5 bintang je la. Jalan cerita dia kali nie kurang impak and bosan sikit lerr.  Kelam kabut pun ada gak, mybe time  buat cerita ni dia punya pengarah terlalu khusyuk dekat bahagian perlawan antara robot je kot sampaikan terlupa nak buat  baju  terkoyak, luka gila-gila, dan baju kotor kesan daripada berlawan tu. Sengalkan? Tapi tu la yang aku nampak.:)



Ah lagi satu. Aku menyampah gila tengok pelakon perempuan yang baru ini.

i ke? u cakap fasal i ke??
Ya, aku tengah citer fasal kau  ni.
Dia ni bukannya membantu sangat pun dalam cerita ini, rasanya dia 75% menyemak kat dalam movie ni,
kerja dia menjerit jek banyak, huh, menyusahkan. haha :D
Oh yea, time aku tengok cerita ni ada something berlaku, agak kelakar jugak la bila tengah dok syok tengok part yang lawan-lawan tu, tiba-tiba leh lak wayang terpadam. Walamak tak penah-penah dibuat wayang lain. Haha, wayang tu memang sengal :D Tapi, akhirnya aku dapat gak tengok sampai habis.Lepas beberapa minit tggu. Korang mesti nak tau ending dia? Erm, ending dia macam biasa je la "Happily Ever After" :)



1 comment:

Cik Lulu Huda said...

nice movie..sy dah tgk jugak.. menangis tgk tgn optimus prime patah :'(

Post a Comment