Ohh,, I Miss My Cha Dea Woong & Miho~~ T^T

Huhu, okey, hari ni aku tak berapa nak ceria sebab aku rindulah nak tengok My Girlfriend Is a Gumiho..Huu..:(
Owh, bagi sesiapa  yang tak tahu Gumiho  itu apa, biar aku kasi tau.. Gumiho tu, maksudnya Musang Berekor Sembilan. Aku malas nak bukak cerita panjang- panjang sebab yelaa AKUKAN TENGAH TAK CERIA..
Kehkeh. Apa-apa pun biar aku ubatkan rindu aku dengan kat bawah-bawah ni. Enjoy ya! Owh yeela, aku rasa aku pernah postkan cerita fasal cerita ini tau, tapi tak pela.. Who care? Haha!
*Bagi sesiapa yang tak tengok lagi cerita ni, boleh la tengok kat SINI :)* <---- Disyorkan! Korang takkan menyesal la kalau tengok cerita ni! 
Dari segi berapa , aku tak teragak-agak untuk kasi 5/5!! hehe..
 Jom kita layan dia punya sedikit trailer.. :)

Okey,  cerita kali ni aku kasi panjang sikit ea, sorry ea sapa yang malas nak baca panjang-panjang.But that is not my problem :) lalala..
Let's start with the sipnopsis , yeaahh~!
Mengisahkan tentang Cha Dea Woong (Lee Seung Gi) telah melepaskan seekor Gumiho (Shin Min Ah) secara tak sengaja di sebuah tokong dengan melukis 9 ekor pada satu lukisan selepas mendengar suara seorang perempuan. Perempuan itu ada Gumiho tu sendiri.Dia ni dah terperangkap kat satu lukisan ni selama 500 yang lepas selepas gagal berkahwin dengan manusia. (Nanti korang tau la sebabnya lepas tengok). Dea Woong taktau apa so dia ikut je apa yang Miho ni suruh, lepas lukis ekor-ekor Miho,tiba-tiba datang pulak angin yang begitu kuat sekali. Dengan rasa takut si Dea wong ni pun kelam kabut melarikan diri. Masa dia lari tiba-tiba dia terjatuh kat satu gaung ni, then Miho ni pun menyelamatkan dia dengan memberikan satu guli yang berkuasa. Dari situlah pertemuan mereka. Apakah yang terjadi kepada Dea Wong? Dapatkah dia menerima seekor Gumiho sebagai kekasihnya.? Hah, tengoklah sendiri^^ (semangat gila aku tulis..=.=")

Favourite part aku! Aku ada banyak fav part, dan ini salah satu daripadanya~

And ada lagi!!
saat -saat akhir Miho..T.T
Awww.. Soo,sweeetttt~~!!

No comments:

Post a Comment