Prank! Hurggg!!

 Salam semua! Okey, hari ini aku nak cerita sikit. AKU HAMPIR-HAMPIR SAKIT
JANTUNG!!Disebabkan benda alah macam ni.. huhu.
Tengok lama-lama muka kau ni buat aku rasa geli pulak..
Hurgg! Yup, Aku baru je terkena PRANK! Serius kejam siapa yang buat kat aku macam nie,rasa macam nak bunuh jek orang tu..& Masa aku tulis nie pun jantung aku still berdebar-debar.. But anyway goodjob^^ Nice ghost you have, hehe.
Haa, Sekarang.. Aku baru tahu macam mane perasaan orang-orang yang kena prank nie. Sebelum ni, aku duk gelakkan diorang jek. Haha, tapi hari ni Allah dah bagi balasan kat aku pulak.. *Padan muka aku* haha..
Oh, korang pun try la jugak! :) Nah, cuba kat bawah nie... Sebelum tu ikut step ni dulu..
*Pasang EarFone
*Bukak loudspeaker ke tahap Tinggi
*And tumpukan perhatian sepenuhnya! Mesti Cuba!! Syok habis! :D

                                             


Dah tengok..? then kita layan pulak video sambil berkata..
 AKU PUN SALAH SORANG DARIPADANYA.. Hehe.. :) *Untuk mengurangkan rasa takut tadi :)*

No comments:

Post a Comment