Uwekkk!

Huhu, bila aku teringat je petang semalam, aku rasa macam nak termuntah jek.
Semalam, satu family aku pergi hantar adik aku p balik asrama dia lepas 4 hari balik bercuti deevapali, mulanya aku agk malas la  nak ikut sebab dah selalu sangat tengok tempat yang sama, jemulah kata orang.. Yelaa, KL dengan Pahang tuu, bukannya dekat. Ambik masa 4 jam oohh *pergi-balik*.  Aku plak dah mula anti dengan jalan Karak. Lebih-lebih lagi bila time jalanraya tu..



 Ugrhh, aku malas nak cerita part ni .Just talk to my
image

Next Capture.

Hehe, okey.. Masa kitorang sampai kat Benta *Kalau tak salah la* Tiba-tiba adik aku ni dia pening kepala, and dah mula menunjukkan simptom-simptom yang dia nak muntah. So, aku pun cepat2 cakap dengan mak aku yang dia nak muntah.
Lepas km, baru mak aku dapat berhenti sebab tak jumpa tempat yang sesuai  untuk "membuang". Bila dah berhenti boleh pulak adik aku cakap " Dah okey dah", then merungut cakap aku ni main tuduh jek. Dah tuu, siap jeling2 lagi.
Huh.
Pastu nak dekat sampai asrama adik aku, lagi sekali adik aku dengan simptom muntah dia tuu, Kali ini aku cakap aku nak tepuk belakang dia bagi dia muntah, masa aku cakap tu, dia dah UWEKK.
Muntah tu dia tutup dengan tangan dia,macam ni ha

 Dah la banyak and yang paling aku tak sangka dia.. 
Muntah kat aku and kakak aku! Masa kena kitorang just boleh cakap..

image

tapii, apakan daya.. Dah terkena, so kitorang just mampu..

image
Menahan... b..a..uu diaa!!

Erghhh! MEMANG TERBAIK LAH!!! =.="" 

No comments:

Post a Comment