Alhamdulilah~~!

 Huhu, aku rasa macam nak menangis je sekarang ni. Tidak ku sangka, aku berjaya mendapat tempat pertama untuk "Contest Ini Blog Saye"! Alhamdulilah.. Sangat aku tak sangka sebab sebelum ni aku tak pernah menang apa-apa dalam sebarang contest yang aku masuk, dan kali ni Alhamdulilah sangat-sangat! :)


Mulanya aku memang tak tau fasal ni sebab aku tak dapat any notice pun dari tuan empunya contest, ataupun dia dah bagitau tapi aku je yang tak perasan sebab aku perasan aku cantik. # haha, teringat pulak lawak Nabil. :D  Okey, disebabkan aku tak tahu menahu ni jadi aku pun bukak la blog macam biasa suddenly aku rasa pelik sikit sebab aku tengok dekat traffic feed aku, orang asyik bukak fasal contest tu. Aku pun mula rasa curiga then aku pun bukakla benda yang sama. Aku check tu, ni and bukak tuan empunya contest..



Hallo. Okay sebelum tu, saya nak minta maaf sebab lambat mengumumkan pemenang contest. Mwhehehehe. Ekceli ada limaa pemenang. Siapa pemenangnya? Scroll ke bawah dan lihat sendirik. Jangan terkejut pula aww :p Mwhehe :3

The present ..

Pertama: Blogskins + Header.
Keduaa: Blogskins + Sidebar Image.
Ketiga: Header + header.
Keempat: Review blog selama dua hari.
Kelima: Review blog selama dua hari.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pemenang tempat pertamaa.
Najwa.

Pemenang tempat keduaa.
Iji

Pemenang tempat ketiga.
Erabiatul.

Pemenang tempat keempat.
Ruqaiyah.

Pemenang tempat kelima.
Ezati.

-



and OMG! aku ternampak nama aku! Wahh. Aku sangat gembira~~

image
.
And sedikit terharuu :')

image

Wahh.. Alhamdulilah sangat-sangat!!!



No comments:

Post a Comment