Ini Cerita Najwa .: Melatah ^^

Melatah ^^

Hahaha, aku tak tau la kenapa setiap kali aku tengok video ini aku aku mesti akan gelak.Walaupun dah banyak kali aku ulang. Haish, bagus betul lelaki ni buat aku gelak, dia bukannya buat lawak pun.. Dia just melatah. Tapi, gaya dia..Wahh, kelakar habis!  Mula-mula aku tengok video ni, perghh..tak bernafas aku sebab gelak banyak sangat. Aduhhh! Ilmu.. ilmu.. dah keluar banyak pulak ! :)




Haha, siapa dah tengok, lawak kan? Lawak memang lawak... Tapi, kesian pun ada dia, yelah..kalau melatah banyak sangat, si mangsa yang kena tu la yang penat bukannya pengusik tu..Pengusik tu, gelak je la.. , Gelak-gelak jugak, hah..  Nanti, kalau dah kena tempiasnya, Ermm.. barulah padan dengan muka! :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang doakan saya dapat 9A! :D :

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen