Segmen | Promosi Header Dan Nama Blog Saya !

Photobucket


Story of Who I Am.. :)



Erm, sebenarnya header ni bukan aku yang buat. Header asal aku  rosak jadi terpaksalah cari yang baru. Huhu. Aku malas nak buat jadi aku cari kat internet 'freebies header' ahehehe. *kantoi.
Banyak aku jumpa yang cantik - cantik tapi header ni jugaklah yang aku tertarik. Sebab apa?

Sebabnya : Dia nampak ceria, comel dan 'bersinar'. Bersinar macam mana? Aku pun tak tau. Tapi, header ni mengambarkan aku, dalam kesinaran bintang tu ada sifat pemalu. Contohnya, nampak tak itik yang menyorok kat dalam huruf G tu. hehe. Itulah dia. :D Poyos tak? hehe

Nama sebenar blog ni ialah Story Of Who I Am. 
Kenapa aku pilh nama tu? Sebab kat dalam blog ni semua cerita fasal aku. Apa yang aku lalui sepanjang hidup aku, Aku catatkan kat sini. Walaupun tak semua cerita peribadi aku tulis, tapi aku tau ada jugak orang baca and hargainya. Dan dari situ diorang boleh kenal & tau aku ni orangnye jenis macam mana. :)


Erm..erm.. Aku seganlah nak mintak tapi, kalau korang rajin like la fanpage aku. hikhik. Tak paksa pun. :)

That's All Sayang . XD Muahahaha! *gelak jahat

Just Klik here to Join the Segmen bebey! Good Luck to you~

2 comments:

Unknown said...

awesome siyutt belogg ! tomey lhaa. hee. ni bole jauh ni. serius :) btw, ikhlas cakap, header comeyy. nak jugak bole ? :P hehe.


mekasih join. done update list peserta. sorry lewat pulak online harini. nak tengok faizal tahir punya pasal. HAHA.

Najwa Zahari said...

hahaha. takpe2. Saya sibuk tengok NajwaLatiff ;D

Post a Comment