Course Apa Patut Aku PILIH, Abah Mama??!

Photobucket

Salam semua sahabat sahabat handaiku, salam sayang buat blogger tercinta~ Apa khabar?
Dah mandi ke belum.. Huihh! Dari sini dah bau busuknya~ Tapi demi cintaku kepadamu, akan ku tahan sahaja baunya. *muntah pelangi*

Haha, okey.. Dah sebulan lebih aku duduk rumah. Tak tau nak buat apa.. Nak kerja pun tak dapat terpaksalah jadi penganggur yang TER OWESOME di rumah =,="  *haha highlight sikit, kasi semua nampak. Huahaha!*

Aku sebenarnya ingat nak cari kerja lagi kat area area rumah aku ni, tapi apakan daya.. Bapak aku ada pulak plain baik punya buat aku. Dia nak suh aku pergi sekolah balik and amik foundation MINGGU DEPAN!!



Urghh.. Aku serius taknak! Huhu.. Sebenarnya aku okey je kalau nak sambung belajar tu.. Tapi, masalahnya sekarang aku tak tau nak amik course apa. Aku bukannya cerewet, tapi aku naklah amik course yang kena dengan aku, kang aku salah pilih, tak ke frust menongeng aku nanti..

image

Tak fasal fasal masuk tv aku nanti.. Pelajar frust belajar ber Gangnam Style di pusat bandar KL.



LOL.

Erm,, aku adalah jugak fikir cara lain untuk mengelak perkara itu terjadi, aku amik keputusan untuk bertanya  pada orang yang lebih berpengalaman pasal course couse yang ada. And Finally!! Aku dah tau nak amik apa~ Aku ingat nak amik course MASCOM~~ Sebab aku banyak bercakap and suka bercakap cakap cakap cakap dan cakap~

image

So, aku cubalah berunding dengan perunding terhormat kat umah ni iaitu mak aku fasal course yang aku nak amik. Then mak aku cakap "Tak payahlah.. Course tu pun kena banyak membaca jugak, kau tu malas menbaca! Haihh.. apa yang rajin pun aku tak tau *(senyum sinis) <---- okey ini tak pasti, hehe*"

Lepas dengar ayat mak aku tu..  Reaksi aku terus berubah dari ini.

image

terus ke INI

image

OH MY GODDDDDDDDD

No comments:

Post a Comment