Contest pertamaku!

Salam semua! Wohooii~~ (gaya miang miang sikit) hehe..:D <------- MOTIF?

Haha, okey. Hari ni aku telah join satu contest! For the first time aku join benda-benda macan nie. Tak sangka lak rasa seronok. Haha. (Sengal.)
Aku dapat tau contest ni daripada blog Abg Wan. (Okey, aku tak tau nak panggil dia apa, tapi yang pasti dia lagi tua dari aku :) ) Lepas, aku baca dia punya blog,  aku jadi terus berminat. Nak tau contest apa?

Photobucket
Haa. tu  diaa. mai dahh~~
Haha, comelkan?  Erm, pastu aku pun p la melawat tuan punya blog yang buat contest ni. And ikut syarat-syaratnya. Agak senang la jugak syaratnya. Lagilah la aku sukaa~! :D Apalagi ek, ohh lupa! Aku dikehendaki mentag empat orang so, aku nak tag nama.. Zetty,.Huda dan jugak Aleesa! :D Lagi seorang aku tak tau la nak tag sapa :'( Cincai, kira pas la ni ek :)

No comments:

Post a Comment