Kisah Seorang Lelaki Gemuk

Untuk entri kali ini, aku ingin berkongsi dengan anda semua mengenai kisah seorang lelaki yang paling gemuk di dunia. Menurut fakta yang diperolehi, lelaki tersebut bernama Jun Liang Yong ,berbangsa cina dan menetap di Kota China Chongking.

Jom layan beberapa foto yang berkisarkan lelaki paling gemuk di dunia.
->Jun Liang Yong bergambar ketika berada di hospital sewaktu menjalani pembedahan akibat berat badan yang sangat melampau.
->Lelaki ini dipercayai mempunyai ketinggian sekitar 158 cm tetapi berat badannya mencecah 230 kilogram.berat badan yang melampaui berat badan manusia normal.
->Lelaki ini telah menderita sindrom berat badan yang berlebihan sejak tahun 2008.Pelabgai cara telah digunakan untuk merawat masalah tersebut namun kesemuanya menemui jalan buntu.
->Sewaktu menjalani sesi terapi pemulihan di hospital.Hampir 20% lelaki dewasa di China menghidapi masalah berat badan yang berlebihan.
*Kepada sesiapa yang mempunyai masalah berat badan yang berlebihan,segeralah mencari jalan penyelesaian agar Anda tidak termasuk dalam golongan seperti lelaki di atas. Bersama membendung masalah obesiti dalam kalangan rakyat di negara kita :-)

No comments:

Post a Comment