Cik Lyssa Faizureen Saya Jeles dengan awak :O

Photobucket

Hello everibody~ hehe. Haw arr yu? 

Okey-okey kali ni aku nak cerita sikit fasal Kak Lyssa.  Ala, tipulah kalau tak kenal lebih-lebih lagi yang bloggers ni. Huhu, Aishh.. bukannya apa. Orang jeles la tengok dia. Dia sangat berjaya dalam dunia blog ni. Tak macam aku. *buat muka sedih.* Aishh, memikirkan keadaan blog aku ni buat aku rasa..



Erm, walaupun aku jeles, tapi pada masa yang sama aku agak kagum la jugak dengan dia. Mana taknya, dia ada banyak tuto yang sangat membantu kepada semua blogger, pastu dia dapat kumpulkan beribu follower dalam masa setahun JEK! 

WOWW!


Aisheh, man cuba tengok aku.. Dah nak masuk dua tahun dah tapi follower macam tak gerak-gerak je. Statik gitu. T.T

Huhu,yela serious ni! Haha. Eem, banyak benda yang aku cemburu dengan akak lyssa ni, so, biar aku listkan apa sebabnya.

  • Dia banyak follower! *Aku pun nak T.T, Akak nak separuh boleh? hehe
  • Dia banyak kenalan ahli-ahli bloggers yang terhebat!
  • Nama dia dah pernah masuk TV3!
  • Blog dia pernah masuk majalah!

Wow, banyakkan sebab. hehe. Aku memang jeles dengan kak Lyssa ni, tapi tu tak bermakna aku akan putus asa! Aku jugak takkan benci pada orang yang berjaya daripada aku sebab aku tau semua orang ada rezeki dan kejayaan dalam bidang  masing-masing.

  TAPI, walaupun macam tu, aku tetap akan berusaha untuk mempertingkatkan lagi mutu dalam blog aku ni. Jadi, Kak Lyssa, anda akan lihat saya akan berjaya di dalam dunia blog ni tak lama lagi. Insya Allah. :) *kalau takde pape hal la.. =.=" hehe

#Doakan saya ya! ^^

image

1 comment:

LYSSA FAIZUREEN said...

heee .. kalau nak follower ramai tuh , boleh baca TIPS Nak Follower Beriban .. Senang je . ikot tips tuu . kompom banyak . ehehe ..

Lagi satu , jgn HIDEkan kotak followers..

Orang akan tercari2 nak follow kt mana. huu

Gud . Jangan cepat putus asa .. Itu yang terbaikk . Jadikan blog akak sebagai sumber untuk menaikkan semangat awakkk ye .

Happy blogging !

Post a Comment