Flower girl ? =,="

Photobucket

Hello semua! Hai.hai.

Huu, penat betul semalam pergi kenduri kawen. Rushing betul. Padahal pergi dua kenduri kawen je, tapii.. Masya Allah kelam kabutnya tak payah cakap la. Nak makan pun tak senang sebab bapa saudara aku asyik cakap " makan cepat - makan cepat " Huhu, nasib baik tak tersedak masa makan. Kalau tak..

Jawabnya.


Sebenarnya, dalam hati aku tertanya-tanya la jugak apasal la nak rushing sangat ni, rupanya ada kenduri keluarga belah bapa saudara aku. "Erm, patutlahh ", haha.

Okey, kalau rushing nak pergi kenduri kawen  keluarga aku fahamla, tapi yang aku palaing tak sangka aku kena jadi FLOWER GIRL dengan adik and kakak saudara aku!



Aiishhh, macam- macam =,="

..Erm, Tapi kan, bila difikirkan balik  Lama jugak aku tak jadi flower girl. Tahun terakhir aku jadi flower girl masa aku darjah 5, time tu kenduri adik ipar mak cik aku.  Dah 6 tahun dah. Wow, lamanya!

Mulanya memang malu nak buat benda alah ni. Rasa kelakar pulak. Yela, selalunya Flower girl ni kita tengok budak kecik kan yang buat. Tapi majlis kali ini semua budak  tua bangka yang buat. Buahaha, yang paling tak tahan, orang yang aturkan majlis tu main random pick je. So, baju- baju kitorang takde satu pun yang seragam dengan tema majlis. hehe.

Tugas kitorang ialah "Mencampakkan" bunga pada pengantin. Seperti ini. 

image

Jadi, Sesiapa yang tak pernah menjadi flower girl, this for you "Watch and Learn " kehkeh.



Gambar Hiasan.

Flower girl kecuali baju pink and asyraf.

Aiceh. pose jap. 

Family hugging :)

My cousin and me! :D
Perasaan tak? Yang gambar pengantin takde. hehe. tak sompek amik =,=" sorrry. Btw, Selamat Pengantin Baru :)

No comments:

Post a Comment