I Will be Back Soon :)

Photobucket


Salam, kemungkinan 22 hari bulan ni aku akan tutup blog ni SEMENTARA :) Aku nak repair sikit aku punya blog ni, sedikit kesulitan lah. Benci taww~
Aku tulis ni just untuk informkan je, yela mana lah tau kalau time tu ada orang nak baca blog aku nanti.. Tiba-tiba tak boleh bukak pulak.
#itu kalau ada yang sudi nak baca la kan.. huhuuu.

Okey, that's all. :)

Oh.Oh. Aku lupa pulak.. Semalam aku tengoklah MAHARAJALAWAK MEGA untuk minggu ke 6..



And kali ini aku rasa semangatlah sikit nak tengok sebab semalam minggu musikal. So, aku agak-agak yang musikal kali akan jadi lagi gempak sebab mostly pesertanya adalah pelawak otai dan  lebih banyak berpengalaman kan. Tapi, apa yang sedihnya takde sorang pun pesertanya yang menyerlah. Seriusly ,aku cakap pelawak AMATUR is better then them.

Aku bagi contoh reaksi aku masa tgk lawak..

Kumpulan Boboi and Osbon

And bila time Kumpulan Sepah and Jozan perform..

Kumpulan lain-lain...

image
(.......)

Korang ada rasa benda yang  sama tak..??


Haha, beforethat.. Aku nak
image

 kat salah seorang juri dan juga penyanyi yang sangat disegan iaitu,

my beloved sis :) Dato' Siti NurHaliza..

Sebab dia sanggup menyayikan lagu happy berday salah seorang peserta maharajalawak mega walaupun dia kehilangan suara dia. Mesti sangat sukar untuk dia sebab sebagai seorang penyanyi kehilangan suara adalah MUSUH UTAMA tau tak? Tapi dia sanggup lupakan suara dia and tetap teruskan jugak permintaan peminatnya tu walaupun dia digelakkan oleh penonton serta dikutuk oleh MC rancangan tu iaitu AC Mizal.
#Ermm AC memang, suka kutuk orang, Menyampah gilerr~ :(

Beliau sememangnya seorang penyanyi yang sangat PROFESSIONAL. Sebab tu la dia tidak pernah kehilangan peminatnya disebabkan sikap dan perwatakannya tu. Bravo to Kak Siti , I'm always support u :)

No comments:

Post a Comment