Kisah Aku Dan si Dia yang aku sakiti

Photobucket


Hello semua. Haii~

Okey, entry aku kali ni adalah ditujukan Khas untuk seseorang.

Aku kenal dengan seseorang yang bernama F ni. Aku kenal dia sejak aku sekolah rendah lagi. Aku satu kelas dengan dia time aku darjah 2,4,5 dan 6. dan pernah jadi musuh sementara masa kitorang darjah dua sebab selalu bergaduh dan berlawan. Dan yang paling menariknya, sepanjang perlawanan  aku tak pernah kalah. Haha, best part tu! *Pernah jadi gagah! Bhahah :D*

Selain dari kelas yang sama, kitorang jugak pergi ke tuisyen yang sama. Bila dah tuisyen sama kitorang mula jadi rapat sampaikan aku pernah melawat dia time dia sakit *BERSUNAT! Bhaha~ :D*
Sejak dari tu, aku dengan parents, adik beradik dia dengan dia sekali  mula jadi rapat. Dan pergi ke rumah dia merupakan satu kewajipan bagi aku. hehe. Tak kiralah time raya ke, time besday adik-beradik dia ke, atau saja-saja ke tapi aku mesti akan pergi. *Bukanlah setiap hari la~ Just kalau ada masa terluang je. *

Sampailah aku darjah 6, ada pulak seorang mamat ni cari fasal dengan aku. Dia ni macam tak puas hati dengan aku tau sebab Setiap kali dia jumpa aku dia mesti nak tarik rambut aku. Aku tak taulah apa masalah dia nak buat macam tu. 

Rupanya ada sebab dia buat macam tu.  Akhirnya kebenaran muncul jua, Rupa-rupanya dia suka kat aku. Alhamdulilah *ada jugak rupanya!* Tapi, aku menolaknya sebab kononnya nak fokus kat UPSR. Haha. Tapi aku tak cakap kat dia. Aku just buat derk je. Cakap pun tak, lawan pun tak. Nak tarik rambut? Tariklaa~

Sejak dari tu, dia terus berubah. Jadi kepada ni kepada ini. Semua orang takut  nak dekat dengan dia. Dia selalu bergaduh. Aku sendiri pun takut tengok dia. Dia dan aku jadi macam tu sampailah habis sekolah .Dan akhirnya terpisah sebab sekolah berasingan.


Lepas dari tu, kitorang... Aku tak ingat sangatlah, tapi aku ingat yang aku contact2 macam tu jela dengan dia.
Sampailah satu hari  masa aku form 2 aku terima satu miscall dari seseorang, bila mesej2 rupanya dia ialah F! Hampir setahun aku dah tak berborak,melawat umah dia sebab terlalu bz dan kusut dengan orang lain *poyo*
Memang xcited dapat contact balik.Tapi, aku rasa serba salah pulak sebab terlupa kat dia suatu ketika dahulu. *Aiceh ayat*. Dan sejak dari tu kitorang selalu contact. Contact dan mesej sampai pagi buta! Haha. Remaja~  Sampailah satu pagi macam biasa kitorang contact, then suddenly dia ajak main satu games cabar antara satu sama lain. Siapa tidur dulu dia kalah dan  kena bagi tau satu rahsia yang paling penting dalam hidup....


BERSAMBUNG~ :D

image

No comments:

Post a Comment