Fair and Lovely Kuasa Berganda!

Photobucket

Setelah sekian lama tak meng"online" kan diri! Akhirnya! Akhirnya!! 

image

Dapat juga aku online. Macam -macam hal kali ni, hari itu exam 3 minggu, pastu sekarang internet pulak kena potong! Haii, masyarakatt betullah! Haha
Okey, malas pulak nak merungut ni. hihi. Okey, hari  aku nak cerita fasal aku masuk contest dari Hotfm yang dibawa oleh Fair & Lovely :D


*kabur laa*



Menarik kan?! Haish, harapan aku terlalu tinggi tau nak menang ~ Tapi, sayang aku takde rezeki laa. Lepas aku daftar contest ni, malam tu kalau tak salah aku, pihak Fair & Lovely ni call tapi aku tak angkat sebab aku tertido. Kebetulan pulak tidur awal kan.

 Erm, esok pagi tu baru aku perasan ada miskol. Adoii, sedih betul~
Disebabkan aku bukan jenis orang yang cepat berputus asa lebih-lebih bab yang dapat hadiah macam ni, jadi aku sekali lagi mendaftarkan diri. Tapi, patah seribu.. Tiada panggilan yang diterima.

image

 Takpe la tak rezeki kan orang cakap,, Kecewa memang kecewa, tapi nak buat macam mana kan. Terima je la~ :) Kata orang disetiap sesuatu kejadian ada sebabnya kan. Betul tak? hehe :D

No comments:

Post a Comment