It's Over ? ;/

Photobucket

Salam, hai korang.. 

Erm, hari ini aku agak suram sikit la. Entah, aku tengah memikirkan tentang seseorang ni. Aku tak tau la sama ada dia perasan ke tak tapi aku mula rasa yang hubungan kitaorang mula regang. Hari demi hari. Kitorang sekarang ni dah mula tak  bercakap sangat. Banyak mendiamkan diri dan Masing-masing mula dengan kawan baru. Correction, New BFF.


Aku tak tau la nak cakap and buat apa lagi. Sangat susah. Sebab aku dah berkawan dengan dia terlalu lama, rasanya dialah satu-satunya kawan baik yang paling lama yang pernah aku ada. Its almost 4 years and a half we're been together. And bila kita jadi macam ni, it kinna sad you know.

image
image
 Aku jugak mula perasan yang hubungan persahabatan kita ni mula rasa tawar. Dah takde rasa masam manis macam dulu dah. Kita dah takda bergaduh manja, dan dah kurang ketawa sama-sama macam dulu. Kita dah jadi macam orang asing... Don't you realize that..?? If you do..


 WHY you do this to me?? Tell me Why!

image



The FACT is..

No comments:

Post a Comment