Movie Review : Mentera

Photobucket

Hello semua.Wah.. Setelah sekian lama tak menonton wayang.. Akhirnya, hari ini dapat jugak aku pergi!!
And cuba korang teka, aku tengok cerita apa?? Kalau betul, aku baca cebisan cinta aku kat korang. Haha. 
Aku pergi tengok cerita MENTERA. Lakonan istimewa daripada penyanyi tanah air kita, Tomok. 

Biar betul?! Tomok berlakon..? Can meh..? Where can.. *Senyum sinis*

Haha. Betullah. Aku tak tipu.  Ni hah buktinya :


See.. See..? I'm telling u the truth tau. Don't play-play ah.. :)

Okey, bagi sinopsis cerita ni korang boleh baca dekat --------------> SINI !
 Hah, korang baca je la dekat link yang aku bagi tu.. Sebenarnya, Aku malas nak tulis panjang lebar. Haha, boleh pulak kan :)

Yeahh.. Untuk cerita ini dari per lima bintang, aku hanya boleh bagi
 sahaja.  Kenapa?


Pada pendapat aku, jalan ceritanya agak membosankan, sedikit serabut dan tergantung. Banyak kekurangan, serius i tell you. Dari segi Lakonan pulak, Tomok, kurang menjadi.. Takpe, aku faham. And pelakon-pelakon yang lain just biasa je. Okeylah, tapi for me.. Still kurang memuaskan kecuali lakonan Kevin! Haha, I like him :)

Tapi, satu pujian bagi pengarahnya..

MI Aliyar

Kerana telah mencuba sesuatu yang baru, first time tau cerita Malaysia bergabung dari pelbagai negara ni. Pastu, ada pertarungan antara robot-robot. Ala, macam cerita Transformer tu la.  Lebih kurang macam tu la. Quite intersting tapi kurang berkesan untuk menarik perhatian aku. But, still.. bravo to you, Aliyar.

Keseluruhannya.. Kurang memuaskan dan Boleh laa. Itu je la kot .

Sejujurnya..



Apalah yang aku tengok selama 1 jam 55minit tadi..

LOL!!

No comments:

Post a Comment