Pengalaman Yang Memalukan =,="

Photobucket


Hai semua. Hari ini I online tau. Rajin tak I? Rajinkan~ 

Okey, let me tell ya ma story. Haha, poyo.

Baiklah.. Aku start cerita, macam ni. Hari tu, aku nak pergi rumah (jiran+kawan) aku tapi aku kena naik lif. Tak, aku tak takut pun naik lif cumanya aku perlu kad pas dia, yang macam ni..


Tapi, masalahnya.. Aku tak ada sebab aku tak tinggal kat tingkat atas. So, macam mana aku nak pergi ke rumah kawan aku yang kat tingkat lapan tu?  Masuk pun tak lepas apatah lagi nak terpacak kat depan rumah dia. Hahaha.Kan.?

 Kebetulan, nasib baiklah ada seorang guard ni lalu so aku pun tahan la dia dan ceritakan segalanya *Drama mood* tapi aku belum pernah lagi tengok dia kat kawasan perumahan aku . So, semasa dalam perjalanan nak ke rumah kawan aku, aku dengan semesra alam cuba berborak dengan dia. 

Aku: Oh, saya tak pernah nampak awak sebelum ni. Baru masuk ke?
Dia : Tak, dah lama dah. Ni nak masuk 3 bulan. *jawab dingin*
Aku : Ohh, yeke. Tapi, tak pernah nampak pun.
Dia: Erm. *acuh tak acuh*
Dia: Kalau awak nak tau, saya suka perhatikan dan borak abang-abang guard, sebab diorang best bila di ajak berborak. *cakap dengan penuh semangat*

Guard tu diam kejap, then tiba-tiba dia cakap.. Tapi, yang pasti bukan dengan aku. 

Dia : ERR.. TAK, YANG TADI CUMA BUDAK JE..

Rupanya, dia tengah cakap dengan girlfriend dia guna blutooth!! Malunya akuu~ O.M.G


image

image

. Patut la aku cakap, buat dunno je. Rupanya~ Rupaa.. nyaa.. Aaaahh.

image

 Aku, serius malu. Tebal gila muka aku ni. Sampaikan tak tau dah nak tutup muka macam mana!! Agak-agaknya la kan apa la yang gf dia fikir fasal aku? Aku bukannya mengatal tapi aku memang semula jadi COMEL nak buat macam mana?! *Epic fail*  Thinking bout this make me completely .. 

image

No comments:

Post a Comment