"HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II "

Photobucket



Aku join contest ni! Aku jumpa contest ni masa tengah blogwalking~~ Agak menarik jadi aku pun cuba~ Muahaha. Tak salahkan kalau mencuba. So,here we go!



Ni adalah gambar yang aku pertaruhkan. :)

1. 


2.



i- Ceritakan kenapa anda rasa gambar senyuman
anda ini adalah senyuman mahal ?

Kenapa? Erm, sebabnya semua orang ada keistimewaan senyuman yang tersendiri. Jadi senyuman saya "mahal" sebab tak ada siapa pun yang boleh copy senyuman saya. Kalau ada pun yang boleh tiru, perasaan orang yang melihat tu tak sama dengan perasaan ketika dia melihat kita tersenyum. *faham tak? * haha. Dan dengan senyuman, saya boleh menutup beribu masalah yang orang lain tak tau. Hebat tak senyuman saya?  :D


ii- Kenapa anda berminat utk join contest nie ?
Sebab... Sejujurnya sebab.. Saya suka masuk contest. Hahaha. *No idea laa..*


iii- Apa 1st impression korang terhadap org yg pakai braces ?
Pelik dan ingin tahu. Pelik sebab bila si pemakai braces ni tutup mulut, mulut dia nampak macam besar and susah nak tutup. Then, Ingin tahu macam mana process dia, sakit ke tak pakai, pengalaman si pemakai tu macam mana. Ada pantang larang tak. Semua tu saya nak tau. Tapi, bila kita dah biasa tengok orang pakai braces, kita mula rasa suka tau and rasa pelik tu hilang. Dengan semulajadinya kita akan nampak Diorang cantik. I mean makin cantik. Sebab gigi dah mula tersusun + warna getah braces kat gigi tu lagi. Aduhh.. lawa giler. :D




And Guys.. :)

hafiz zainal



DO FOLLOW HIM OKEY? :)


  1. http://kisahcikpiqah.blogspot.com/
  2. http://lilac-lollipop.blogspot.com/
  3. http://affriena-storyaboutme.blogspot.com/


1 comment:

Iyza Sterra said...

awk...thxn ea tag at sye :) tp sye mntk maaf sgt-2 sbb sye x ley join la...sye skunk sbuk sgt-2, cume ad mse nk check blog jew...sye mntk maaf sgt-2, insyaAllah laen kali sye join yew...

Post a Comment