Si Dia Yang Dikagumi Dulu

Photobucket

Hello guys, Hows ur day? Great? Haa, kali aku nak open story ni. Aku nak cerita  fasal seorang pelajar cemerlang yang pernah mengemparkan 1 Malaysia dengan mendapat 17A dalam SPM pada tahun 2004. Kali ini, pelajar tersebut mengemparkan sekali lagi 1 Malaysia dengan perubahannya yang mendadak! Perubahannya sangat tidak dapat diterima oleh seluruh rakyat Malaysia. Memandangkan beliau adalah contoh yang terbaik untuk pelajar ikuti suatu ketika dulu. Tapi kini? 

Baru semalam aku tau fasal ni, itu pun aku tengok kat twitter. Aku dah nampak dah gambar dia dekat Facebook, tapi tak perasan pulak yg tu dia.  Tapi, bila aku baca kat Twitter fasal dia, aku tersangatlah terkejut and 100% tak sangka yang tu adalah dia. 


banyaknya dia haha! Notis: Aku takkan sebut nama DIA, atau Memasukkan apa-apa gambar disini.
 Aku mulanya memang tak percaya, Correction, bukan tak percaya tapi tak nak percaya.. Yelah, aku ingatkan orang taburkan fitnah kat dia. And fikir tu bukan dia and mungkin seseorang yang sama rupa dengan dia.Who know right?


Tapi,  kat youtube membuktikan tu memang dia. Aku dah tengok dah video responde dia . Cara dia cakap, muka dia 100% sama. Aku seriously sangat


image

and




Btw, aku sangat bersetuju dengan kata-kata PEMUDA ini :) Bacalah ! 

No comments:

Post a Comment