Berubah ke tak ni?

Photobucket


Setelah aku menyertai Segmen abang Ben " Ben Ashaari Tanya Kau berani Kritik Blog Aku Tak?", alhamdulilah banyak comment yang agak memberansangkan. Ramai yang kata blog aku dah okey cuma ada beberapa masalah sikit yang PERLU DIPERBAIKIKAN. Apa dia? Jom check it out~!
  

    dyabunga said... 
    apa kata tuka font..agak susah nk baca..huhu  ^^

    Nurul Aisyah said..
    lagu dia agak bising la.

    Qarr Jalil said... 
    Assalamualaikum..saya rasa blog awak dah cukup comel.cume kadang2 lagu 2 agak menannoying kan.hehe..

    SuparMan SuaRez said... 
    Blog archieve buat dlm scrool bar lagi better nampak kemas..Heee

    Pka Rahim said..
    kecik kan sket body blog adik ni.cam lebar sgt je. hehe :)



    Jadi, setiap teguran tu aku cuba untuk ubah.. Jadi korang boleh tengok sendirilah apa yang telah aku ubah. Yang paling ketara yang korang akan perasan ialah TIADA LAGU. Huhu. Sebenarnya semua aku dah buat kecuali  satu je..  Ubah font. Aku tak tukar pun. Aku just besarkan font je. Kalau korang perasan laa. Sebenarnya aku tak tau la nak tukar font apa. I mean font yang sesuai dengan blog aku. Seriusly, no idea. =,=. Any suggestion? Please tell me :) Thanks!


    P/s : macam tak berubah kan? hehe :D




    No comments:

    Post a Comment