Aktiviti Semasa Blog Tak Diaktifkan,

Photobucket

Yeah baby, agak lama jugak aku menghilangkan diri. Hampir sebulan ke dua bulan. Tak pasti. Tapi, sepanjang ketiadaan aku di dunia blog, aku pun mula menceburi aktiviti baru~ Agak seronok jugaklah bagi aku. Lagipun, orang bagi free kan ! Ahaha~ Tak faham la tu. =,=

Aku enjoy edit-"mengedik" gambar aku kat Picnik! Tapi, sayang dia dah tutup dah sekarang. Huhu. Tapi, sebelum dia tutup, aku memang gasak gila edit gambar kawan aku, sedara dan termasuklah aku sendiri. *Haruslahh* haha. Hasilnya?! Tengoklah sendiri.. :p






                                                 




Banyakkan? Haha! Bangga tau dapat edit gambar ni~ Yela. Boleh mengaburi mata orang tanpa perlu rasa sakit tau. Tak payah nak pergi botox muka ke , surgery ke, edit je.Kan senang.

Hehe, tapi korang semua! Jangan risau la, edit ke tak .. Korang tetap cantik / hensem dengan cara korang sendiri.. Betul, tak tipu. Cuma bezanya antara nampak dan tak nampak tu je. Jadi, banggalah dengan diri korang sikit, tepuk untuk diri sendiri jugak. ! You deserve that okey ! :))

No comments:

Post a Comment