"Contest 6 in 1 by Nurul Fara"

Photobucket



Salam semua ~ Lama tak jumpa kan? Soo.. Do you miss me? Hehe...

Okey, aku dah agak lama tak online kan kan?  Tu lah.. aktiviti blogging aku ni terpaksa dihentikan untuk sementara sebab tinggal berapa bulan je lagi nak SPM. =,= Aishhh.. 

Tapi, nasib baiklah aku ada masa sikit ni untuk online sekejap. Fuihh, rindu aku kat kau blog~ ^^

Btw, alang-alang aku dah online ni, aku pun apa lagi.. Join contest lerr~
 Ni hah! Kali ni, aku menyertai Contest 6 in 1 by Nurul Fara~~ Gempak beb! Hadiah dia menarik-menarik semuanya okey. :) Korang joinlah sekali supaya aku tak keseorangan menyertainya *poker face*
Lagipun aku jaminlah admin contest ni tak makan korang pun kalau korang join makin dia sayang korang adalah <3 hihi

Sila tekan bannar kalau nak join yerr. Tehee ^^











1 comment:

Nurrul Hazieqah said...

gOOD lUCK ! :D

tahun nie ambil SPM juga ke ? :)

Post a Comment