CONTEST BLOG PALING CANTIK 2013

Photobucket

Wuhuu.. Alhamdulilah, hari ini aku dapat masuk satu contest ni setelah lama aku menghilang. Aiceh poyolah kau ni wawa! Sumpah aku pun dah muak dengan kau! *depan cermin* Tapi, jangan risau.. Benci benci aku  ni pun sayang jugak aku kat kau, yelah diri sendirikan.. Kalau dah diri sendiri pun kau tak sayang, sapa lagi? *jiwang tahap karma* :D


TADAAA!!



Inilah contest yang aku cakap awal awal tadi tuh. Simple je.. Rules dia pun senang. Korang just perlu


*Like mine too okey? <3 * hik hik :D


Well as you can see.. Contest tu fasal blog yang paling cantik right? Yeah.. Korang tengoklah sekeliling blog aku ni. Hodoh yang amat! Tapi kenapa aku still nak masuk? Muahaha!!


 Itu sebab aku tak sedar diri! Dengki! Mengada ngada! Annoying! Menyampahkan! Cantik! Sweet~  dan Comel :3 !!


Hoho. Takdelah.. Aku sekadar mencuba je. Takde niat lain pun. Kalau ada rezeki aku menang, menanglah. Tapi kalau takde, nak buat acano kan? Betui dak?

Akhir kata.. Erm, korang joinlah contest ni ye? Support the owner ni :D Kalau nak join, just click the banner kat atas tu yer? :)






1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum.. Singgah sini.. dari segmen yang sama jugak.

http://superdreamland.blogspot.com/2013/01/contest-blog-paling-cantik-2013.html

Jemput join 1st GA sy
http://superdreamland.blogspot.com/2013/01/1st-new-year-give-away-by-sd.html

Post a Comment