Ermm.. Rindu Zaman Sekolah~!

Photobucket

Salam semua :)

Haaihh.. Semalam hari pertama persekolahan kan, ermm.. kalau aku masih bersekolah.. Mesti aku dah tidur awal pastu excited gila nak pergi sekolah sebab nak jumpa kawan kawan macam ni



and nak sibuk sibuk nak tau kita kat kelas mana. Hoho, bila ingat balik rasa rindu sangat nak bersekolah~~ So its truelah bila orang cakap..



 Tapi, bila dah bersekolah .. Rasa menyampah pulak sebab terpaksa bangun awal pastu balik asyik lambat je. Homework pulak membanjir sepanjang tahun, tak pernahlah nak surut. Pastu cikgu pulak asyik marah tak tentu fasal. So  Frusting and Annoyying! And i was like..




 Benci gila saat saat tu.  Erm, tapi siapa sangka.. Benda yang aku benci nilah, yang aku paling rindu sekali sekarang ni.  Hey! Jangan salahkan aku sebab berperasaan macam ni okey?

image
COULD HAPPEN TO ME! -_-"

Bila dah tak bersekolah ni kan, aku macam takde hala tuju langsung, takde buat apa apa pun selain amik lesen kereta. Pastu nak kerja pulak payah, jauh jauh mak aku tak kasi pergi, dekat pulak hampir semua dah penuh. Langsung takde rezeki nak kerja. Pastu kalau apply kerja pun, takde sapa nak call untuk di interview. Aku rasa macam tak diperlukan pulak..


Sedih tau!!  :(

Hah, sekarang ni pulak. Umah takde air.. Kalau tak bolehlah aku mandi sepanjang hari.. Yelah kalau membuta kena marah jadi kita kenalah cuba benda lain daripada yang lain. Yang tak pernah dibuat oleh anak dara yang lain~ *Amboi! Minta penyepak sangat ni*

Wawa, kau punya cerita terpesong sangat ni. Melalut je kerja kau! Hoho, Sorry sorry..
Huhuuu... Sedihnya, sebab aku dah dewasa..Tapi, aku tetap bangga jugaklah dengan diri sendiri sebab berjaya melalui salah satu peringkat yang paling mencabar dalam hidup ini, haha kau ado budak? *hidung kembang, kening ke atas*. Poyolah pulak. -_____-

Erm, entahlah.. tak kisahlah aku dah dewasa ke belum semuanya sama tapi yang paling penting ialah aku perlu teruskan hidup jugak. Tak kira apa pun yang terjadi, kau perlu semangat wawa~!! Jangan sebabkan benda remeh temeh macam ni, kau rasa rindu ke menyampah bagai, okey? Fighting!



No comments:

Post a Comment